Dit schrijverslog is een onderdeel van het project: Jack's Laatste
Droom
en moet gezien worden als ondersteuning en aanvulling
op het materiaal dat daar te lezen is.


zondag 28 maart 2010

Notities bij H 8

Het hoofdstuk spreekt grotendeels voor zich. Ik heb geprobeerd om een spanningsveld tussen de twee personages op te bouwen, maar ik wil dat wel wat laten ademen. Daarom leest Lynn een deel uit het manuscript van Jack, dat in het volgende hoofdstuk wordt weergegeven.
Daar was ik al een tijdje geleden aan begonnen, maar dat ik kreeg het nog niet helemaal goed af. Ik hoop dat het nu wel gaat lukken, want ik kan het in het verhaal nu niet meer uitstellen. Natuurlijk, ik zou aan het hoofdstuk daarna kunnen beginnen, maar ik schrijf graag op volgorde. Het is niet alleen de reis van de personages, maar ook mijn persoonlijke reis en die moet je nu eenmaal ondergaan.

Er is één kleine uitzondering: de epiloog. Die kwam laatst bij me op en hoewel ik die nog niet heb uitgeschreven, ga ik dat waarschijnlijk wel gauw doen. Die tekst zal in eerste instantie op dit blog worden gepubliceerd voordat het verhaal ten einde is. Op het andere blog komt die pas echt helemaal aan het eind, om mezelf en jullie als lezers niet te verwarren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten